Torsdag.

Hej!

Vilken fantastiskt härlig respons jag har fått efter att jag la upp min illustrerade bild här på bloggen!
Jag blir varm i hjärtat och superpeppad till att fortsätta teckna! Tack läsare, tack!

Min dag började klockan 9 - nu är jag frukostmätt, nytvättat i håret och har fixat 4 matlådor! Jag känner mig bästast!

Nu tänkte jag glida iväg och göra min favoritsysselsättning - fika!
Det gör jag gärna ensam... då kan jag tänka på mitt och bara sitta och stirra på alla spännande människor och teckna!

Synd att mitt skissblock är hemma hos mamma och pappa i Bromma - men jag hittar nog nåt att kluddra på!


Tulpanerna på soffbordet står fortfarande kvar.. skruttiga men vackra!

Trevlig Torsdag!


Kommentarer
Postat av: Anonym





Inkolinko du är fantastisk !!

Text och bilder i ett skönt samspel.Kloka ord och underhållande, SÅ JÄVLA KUL! Ta vara på din rikedom och väx dig stor och vacker som en gamal Ek.



Jag Äääälaskar dig min lilla unge!

Mammapussar. SMACK, SMACK!

2009-03-12 @ 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0