Helgäventyr!

Ååh, äntligen har jag en ledig helg!
Den började med att jag och Göran vaknade klockan 12.00. Vi som hade gått och lagt oss typ 11 på kvällen. Vi vaknade pigga och utvilade om man säger så!



Efter en oekonomisk frukost på ett café i Farsta handlade vi lite blodigt kött - för vid fyratiden var vi bjudna till Görans kusin Helen och hennes man Petter på grillparty.
Göran, Camilla, Tobias och jag knökade ihop oss i Lisa och Anders bil och brummade iväg till Hässelby Strand. Glada i hågen!



Det grillades allt från flintastek, fläskfiléer, korvar, grönsaksspett och chokladfyllda bananer.
Vi blev ett gäng på typ 13 personer som stod i en förväntansfull ring runt engångsgrillarna och frös.



Sen slafsade vi glatt i oss maten - vi toppade kvällen med lite kaffe, musik, kortspel och prat.

Det bästa med en Lördag är att det är Söndag dagen efter.

Hej då!





Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jag blir så varm i hjärtat när jag ser er allihopa!

Puss o kram!

2009-04-20 @ 19:33:01
Postat av: Anonym





Mysigt!

2009-04-21 @ 20:07:27
Postat av: Bitte

Det är möjligtvis inte Linnea som är med på bilden här? Ja, segelkillarna ja, jag kollade in ett par filmer på deras sida Ocean Race och det var verkligen action!! En bunke väderbitna vattentokiga sjöpirater :) Tänk att ränderna aldrig går ur! Även sjöfarare tävlade så här för ett par hundra år sedan. Welcome back!

2009-04-23 @ 12:00:17
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0