Mogen?

Idag är jag 22 år. Det är faktiskt första gången på länge som jag kan identifiera mig med åldern. Förut kändes det som att jag inte hängde med, att jag fyllde 20 fast jag kände mig som 18  - men den här gången så känner jag mig som en riktig 22-åring! Och det känns så himlans bra!

Min födelsedag igår var stillsam. Vi hade inventering på jobbet. Obligatorisk närvaro. Jag kan ju inte påstå att jag skrattade av glädje när jag klev in på jobbet. Det är inte heller första gången de valt inventeringsdag just på min födelsedag - och som alltid, det är obligatoriskt. Usch.

Innan jag gick till jobbet satte jag mig på ett café för att fira mig själv. Jag satt länge där och läste "Flyga drake" av Khaled Hosseini. Jag drömde mig verkligen bort och jag fick flera gånger lägga ner boken och pausa för att inte börja gråta!
Jag såg nog rolig ut...

Nä, hörni kära vänner, nu väntar en ny spännande dag och den måste jag ta vara på!
Gör det ni med!



TACK för alla gratulationer!

.auf wiedersehen!.



 


Kommentarer
Postat av: Sussi

Grattis i efterskott! Jag väntar på att hinna ikapp mina födelsedagar jag också.



Tack så jätte mycket! Kul att du gillar mina bilder! :)

2009-04-01 @ 14:48:28
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: mimmi

Tusen tack för din kommentar:)

man får säga ett stort GRATTIS till dig så här i efterhand:)

idag har vi strålande sol så man njuter :D

ha en bra dag :)

2009-04-01 @ 15:08:05
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com
Postat av: Malin Sofia

Tusen tack för din kommentar i min blogg.



Och grattis, jag ser att du fyllt år. :p

2009-04-01 @ 18:28:42
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0