New Week.

Nu är den långa lyxiga påskledigheten slut. För mig blev det tyvärr inte så mycket ledigt. Jag var stängningsansvarig alla de röda dagarna - förutom igår. Det var min välsignade dag. Heliga bananer vad jag hade längtat!

Då var jag och Göran bjudna på påskmiddag hos mina föräldrar i Bromma.



Vi åt en persisk lammgryta med ris och yoghurtsås. Mormor hade trollat ihop en sallad medan pappa fick ihop en god förrätt med bl.a gravad lax. Det blev en trevlig middag som vi avslutade ute i vardagsrummet med kaffe, té och andra gottigheter. Och som grädde på moset sa mamma att Påskharen hade varit förbi och lämnat ett ägg till Ian, Göran och mig. Så det har även letats påskägg kan jag lova!

Idag är det en vanlig tisdag igen och inga påskharar i sikte - så nu är vi tillbaka i verkligheten, och ikväll blir det back to work.

Hoppas ni läsare också haft en superfin påsk!
Hej Hopp!






Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Ska vi prenumerera på varandras bloggar? :*

Kram på dig sötaste!

2009-04-14 @ 15:16:21
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0