BACK IN BUSINESS!

Förlåt kära läsare - jag har svikit er under några veckors tid men nu är jag tillbaka!

 Ibland får jag ingen vidare stor lust att skriva här - det blir så omständigt med bilder som ska läggas upp och en vettig text som ska skrivas så att jag tappade glöden helt enkelt - och jag har kommit så långt i livet så att jag har lärt mig att jag ska inte göra nåt som jag inte tycker är kul - därför sket jag i att skriva.

Jaja.

Idag har jag laddat och laddat och laddat för ikväll är det BLODOMLOPPET ute på Djurgården i Stockholm. Jag och min vän Maja ska beta av 10 km på tidtagning!
Jag har inte tränat tillräckligt för detta äventyr men skiter i det - jag ska piska på kroppen så långt den orkar och sen får vi se hur långt det blir helt enkelt. Jag kan tillägga att jag har inte sprungit längre än 5 km under min träning inför detta så 10 km kommer bli kul men S A F T I G T.

Brorsan laddade min mobil me grym musik så med hjälp av musiken kommer jag DANSA fram!

Nä, nu ska jag se hur jag klär i svettband. Har införskaffat mig ett tjusigt dagen till ära!

Hoppas ni läsare inte är besvikna på mig och vågar komma tillbaka till min bloggvärld....åh, jag som skulle bli nästa blondinbella....

Hejdå and wish me luck



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0