Kväll.

God kväll gott folk!

Fikastunden blev lyckad och fick mig på bra tankar!

Däremot var jag inte lika sugen på att jobba. Jag gick med hängandes läpp till jobbet.
Men tack vare fantastiska kunder fick de mig att både le och skratta!
En kvinna gav mig en present - en liten trisslott - hon sa att jag alltid är så go och trevlig så att jag var värd en storvinnst på lotto!
Sen kom en annan kvinna och tackade för att jag en gång varit så snäll och hjälpsam - och inte nog med det så visade min kollega att en kund lämnat en stor påse med hemmagjorda kakor till oss i personalen!
Detta fick mig att lysa som en sol -  tänk vad några varma ord och tankar kan göra! Jag är fortfarande på bra humör!


dagens fikabild.

Nu ska jag och mr G titta på film!
Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0