Lördag.

God Morgon Kära Läsare!


 

Har ni vaknat på rätt sida idag? 
Än så länge är jag på superbra humör!
Jag och G har precis avslutat en härlig lördagsfrukost med gröööt.


Skålen är från Indiska, gröten från ica.

G stack precis iväg för att träna så nu sitter jag här ensam och övergiven... funderar på att gå en promenad, eller kanske åka till nåt trevligt fik för att läsa tidning och teckna.... men jag måste spara på slantarna. Kommer ni ihåg att jag skulle klara mig på endast en 500-lapp denna månad? Jag får altså inte bränna mer än 500 kr på fika, luncher eller dylikt under en månads tid!
 Med blicken i marken måste jag erkänna att jag precis brutit den magiska gränsen vid femhundra. Om jag håller mig borta från allt fikande på alla caféer fram till löning så har jag klarat utmaningen - men jag måste erkänna att det känns jävligt långt dit... åh, va sur jag blir! Jag skulle ju klara detta!

Trevlig Lördag på er!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0