Sömniga Söndag.

Idag är jag dödstrött. Efter att jag stängde på jobbet klockan 22.15 åkte jag hem till en gammal kompis som hade kombinerad inflyttning och födelsedagsfika i sin nya lägenhet vid Globen. Många var där och det bjöds på kladdkaka och té medan födelsedagsbarnet Maria öppnade sina presenter!

Det blev sent och jag kom hem nån gång på natten med världens magont! Det kanske berodde på att det hade gått en jävla massa timmar sen jag hade käkat en ordentlig måltid - fy fabian va magen vände och vred på sig och det blev jobbigt att somna...

Jag vaknade av att och dagljuset strömmade in på mig när jag låg i sängen och sov (vår rullgardin har pajat och ramlat ner på golvet) och det gjorde det inte direkt lättare för mig att somna om! Usch, jag känner mig typ bakis fast jag inte ens druckig en droppe!

Låter jag gnällig? Det blir nog bra snart...

Teckning från i Fredags.

Trevlig Söndag Gott Folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0