TACK!

Vilka underbara kommentarer jag fått av er läsare idag! Jag blir så glad och smickrad! TACK!

Eftersom dagen började så bra här på bloggen, så blev jag ju självklart peppad till att bli ännu mer aktiv och bjuda på fler spännande inlägg.. så håll i hatten!

Idag åkte jag och brorsan in till stan för att leta presenter till mamma och pappa. Vi båda var väldigt sega och trötta, så vi gick där på stan i avslappnad tystnad. Jag passade på att kolla på en baddräkt på HM som självklart inte fanns kvar i min storlek. Vi fikade. Brorsan shoppade ett par schyssta brallor och eftermiddagen rullade liksom på...

Om ni nån gång har idétorka när det gäller presenter så är Mique en rolig butik att leta presenter i - de har massa prylar!





Mique hittar du på Brogatan i Stockholm.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga brallor Ian kom hem med!

2009-03-24 @ 21:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0