Eurovision.

Hello Europe!

Haha, jag kollade på Eurovisiontjofräsen nyss och det roligaste var inte att lyssna på låtbidragen utan att höra kommentatorerna slänga ur sig sarkastiska kommentarer åt programledarna och deltagarnas shower!
Den manliga kommentatorn var verkligen irriterad på programledarna - framförallt den manliga programledaren med fluffig frilla. Jag förstår av hela mitt hjärta att duon gick honom på nerverna - Ryssland med sina miljoooner invånare har väl nån skickligare att komma med?
 Hela den där grejen med att trycka på "the magic button" var ju så förbannat dåligt - Herre min skapare vad de höll på!



Kvällen har hursomhelst varit kanon - jag och Göran har ätit gott, chillat framför tv:n och skrattat mycket.
Bra avslutning på dagen!

- men det bästa är att jag är ledig fram till på tisdag ;)

WOHO!






Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej på dig fina ina!

Man får grattulera till ledigheten! det är alltid skönt att vara ledig flera dagar! Jag hoppas att vi ses ikväll?

Puss och kram Lisa

2009-05-15 @ 09:38:50
Postat av: Anonym



Snygga stumpor!

2009-05-16 @ 17:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0