HEPP HEPP

TJA!

Dagen har varit ruuuskigt bra. Det var riktigt kul att jobba. Det var en såndär bra dag helt enkelt då snacket flöt på och alla kunder va på gott humör - dessutom började jag dagen med en svettig springtur så endorfinerna pumpades glatt omkring i min kropp!

Jag gav en snubbe en komplimang för sitt "raffiga halsband", eller halsband och halsband - det var snarare en fet kätting!
Han berättade stolt att det var ääääkta silver och att den vägde ett halvt kilo. Han passade också på att visa sin feta klocka på ena handen och nästa kätting runt andra handleden - han sa nåt om vikten där med.
Jag tror tillåme han hade en fet silverring på varje finger - och så var han superbloderad.
En trevlig prick minsann.

Kvällen har jag och Göran haft mina föräldrar här på besök.
Vi käkade gott och pratade om livets äventyr.

Hoppas ni läsare också mår bra och har haft en fin torsdag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0