165

Åkte till mor och far i Bromma och hittade min kompis bakom brorsans rullgardin.



Jag skrattade loss med Ian och skoja med mamma innan jag hoppa på tunnelbanan för att åka vidare till Vällingby med Elin.



Vi smög omkring med mål att hitta en schysst klänning som Elin kunde ha på sin systers bröllop.
Senast jag hängde i Vällingby var det ett gammal och slitet funkisområde. Vällingby hade sin glanstid på 50-talet då funkisomkrådet var toppmodernt. Åren har gått och satt sina spår - men nu har de rustat upp stället med massa nybyggen och k-fem, det nya shoppinghuset, som har väldigt flashig arkitektur. Jag såg aldrig huset från framsidan men har sett bilder och hört att det ska vara lite utöver det vanliga. Här är får ni ialla fall en glimt av insidan. Det kändes väldigt fräscht och nytt.



Vi avslutade dagen med en lååång, mysig fikastund med tjejsnack - dagen kunde inte sluta bättre!

Nu ska jag kramas med världens bästa Göran!
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Ichan Mochlacher

Du gör ett superbt jobb med bloggen inus!

Jag läser inte många bloggar, just av den anledningen att de flesta är så extremt jävla ointressanta.





- Bra Ina, bra! (tumme upp)

2009-04-08 @ 23:16:58
Postat av: Svärmor

Otroligt fint! Puss o kram!

2009-04-09 @ 07:39:31
URL: http://marielouisemustaniemi.blogspot.com
Postat av: Anonym





Tack, för att du delar med dig av det du ser och bliken är skarp!

2009-04-09 @ 11:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0