Lörday.

Vi kom hem sent inatt. Vi hängde kvar hos Camilla och Tobias hela kvällen! Det bjöds på finfin mat, trevligt sällskap och film. Vi kryddade även med lite godis. Jag blev bortskämd med lite presenter också! bl.a en Vougetiding och nagellack!


Kökshäng i Bagis.

Göran har dragit till Mariefred med Tobias för att fiska idag. Jag tänkte därför ha lite egentid och dra iväg till nåt fik och läsa mina intressanta böcker innan jag ska till jobbet.


Det är vår i luften så det blir vårskorna.

Hoppas ni alla får en härlig lördag!
Morsning Korsning!



Kommentarer
Postat av: mimmi

Här är det också underbart väder . så jag passade på att gå en långpromenad med kameran runt halsen::) det är förste gången jag var ute så efter jag hade åkt på den influensa..men nu känner man sig nästan normal igen :)

ha en bra dag:)

2009-04-04 @ 15:55:16
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com
Postat av: Svärmor

Synd att du ska jobba igen! Vilken fin blogg du har!

Puss o kram

2009-04-04 @ 19:48:57
Postat av: Anonym



Vårpussar/mammmmmmma

2009-04-04 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0