Yesterday.

Jamen HEJ!

jag har varit dålig på att uppdatera bloggen de senaste dagarna! Inte bra, inte!

Efter att jag letat hårsnoddar i onsdags gick jag på karateträningen igen - det var typ en månad sen jag var där sist och herre jesus va kul det var - jag längtar redan till nästa träning! Jag och pappa avslutade, traditionsenligt, med en fika på stan. Det är alltid mysigt att umgås med pappa!

När jag stod och väntade på bussen vid Odenplan hade jag så mycket dötid så jag passade på att gå in i Gustaf Vasa Kyrka. Det är så tyst och lugnt i kyrkorummen och det vilar nån slags frid där inne tycker jag. Och det tycker jag om. En gång när jag var i Uppsala och väntade på att Göran skulle göra sin militäravslutning utanför slottet så tittade jag in i Uppsala Domkyrka - jag gick flera varv, och satte mig tillslut på en bänk och bara tittade, funderade och relaxade lite - riktigt härligt faktiskt - sen gick jag ut igen, redo för lite militär-time!



 


Heliga bananer - Gustav Vasa Kyrka i Stockholm.


 

Igår bjöd jag och Göran hem Maja och Andreas på middag. Vi mumsade tacos, drack lite vin och snacka på.
Vi körde musik quizz och hade det riktigt trevligt!



 


Vackert konsverk av (uppifrån och ner) Jag, Göran, Maja och Anderas.

Nu ska jag ladda inför kvällen - då bir det jobba jobba, jobba igen och jag ska lära brorsan att stänga butiken!

Hoppas ni alla får en skön fredag!
Morsning Korsning!






 


Kommentarer
Postat av: Anonym





Testa Storkyrkan i Gamla Stan också.

2009-04-17 @ 21:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0