God kvällll.

Hej Mina Fina Läsare!

Jag såg att jag hade fått en kommentar från en "hemlig beundrare". Jag har klurat och klurat på vem denna beundrare kan vara...och jag har nu tre olika gissningar:
 
Antingen är det manliga, muskelöse Pablo, eller sexiga, bredaxlade Jean, eller så är det du, Maja.

Medan jag forsätter att klura såå..

..bjuder jag på en bild från mitt badrum.
Jag tycker det är kul med konstigheter i inredningen så jag har odlat lite körsbärsblom bakom elementet.
Jag skojar inte.


Badrumskonst.

Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: smäm

snygg badrumskonst där!

2009-03-26 @ 21:58:56
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: ewa

2009-03-26 @ 22:33:50
Postat av: Anonym

I love you!

2009-03-26 @ 22:35:40
Postat av: en mamma

Blev ännu gladare med blommande badrumskonst.

Jag kommer att testa själv tack för iden...;)

2009-03-27 @ 09:39:14
URL: http://enmammaskonstgalleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0