Pyssel.

Heej!

Jag har precis gjort en liten present till min mor som fyller hela 49 år imorn! Jag tänkte först lägga upp en bild på presenten men kom på att min sluga lilla mamma kanske knappar sig in hit och läser min blogg - och då bli det ju ingen överraskning längre!

Jag sitter vid vårt väldigt stökiga soffbord för tillfället. Vi har lyckats samla en del saker här.... klister, pennor, hmkatalog, snusdosa, gamla tallrikar, vissna tulpaner - det är fasen galet hur fort man samlar på sig skräp och stökibök.

Häromkvällen drack vi lite citronvatten här i vardagsrummet. Tillbringaren med sista skvätten vatten i botten står fortfarande kvar på soffbordet. På botten ligger en sliten liten citronskiva - och ett antal snyggt utplacerade mögelprickar.

Åh, jag älskar att städa och diska. Verkligen. Jätte. Mycket.



Tjollahopp!



Kommentarer
Postat av: sannaklara

tacktack :) fin blogg själv :)

2009-03-21 @ 14:14:10
URL: http://sannaklara.webblogg.se/
Postat av: Lollo

Starkt att våga visa upp sitt mögel på bloggen ;) Respekt! Som min mamma alltid säger; det händer även i de bästa hushåll. Ha dé!

2009-03-23 @ 13:48:14
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0