Äventyr.

Helgen har flytit förbi och nu är måndagen här med allt vad det innebär!

Jag och Göran följde med Lisa och Anders till Karlskoga för att se när Anders skulle köra sin bil. Han skulle prova att sätta plattan i backen i Gellaråsens racingbana. Och hej vad det gick!

Männen brummade på och testosteronet flödade.

Jag är kanske inte det största fanet av motorer och bilfordon - men det gäller att öppna sina sinnen och se sig om.
Vem vet, jag kanske har dolda talanger och kommer bli nästa Schumacher?

Nu är det som sagt måndag och jag befinner mig i Mariefred. Göran och Anders, de glada bröderna, stack till jobbet i ottan och jag och Lisa startade dagen med en rask och frisk promenad! Det kunde inte bli bättre!


Hos Anders och Lisa fick vi väldans god mat som gjorde själen lycklig.

Jag tar tåget hem vid 12.30 tiden - åh, jag känner på mig att den här dagen kommer bli apbra!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0