Guten Morgen!

Nu sitter jag här igen! 

Kl 12 börjar jag jobba. Det ska faktiskt bli riktigt kul så jag ser fram emot en dag på jobbet!
Vi ska få nya grundscheman och igår fick jag ta mig en titt på mitt och GUDARS va bra det var!
Jag slipper massor med stängningspass så nu kommer jag ha mer tid hemma på kvällarna tillsammans med pojkvännen!
Känns superbra!

Igår var jag hurtbullen nummer 1. Jag började ju dagen med att GÅ till jobbet och direkt efter jobbet åkte jag till karateträningen och betade av 1,5 timmes svettig träning, sen småjoggade jag till tunnelbanan och åkte hem.



Detta hade jag nog inte gjort om jag inte hade haft en stor morot att springa efter; den 10 Juni ska jag springa ett lopp som heter Blodomloppet på 10 km. Jag är en sån person som INTE gillar att springa långa distanser - jag är snabb och älskar att ge ALLT på korta distanser, då är jag kung - men långa distanser nja... där är jag lättbesegrad om man uttrycker det milt. 

Eftersom det bara är ca en månad kvar och jag har noll kondis så är det hårkörning som gäller och jag är laddad nu, laddad till tuuusen!


mellan Gullmarsplan och Skanstull.

På jobbet var allt riktigt kul. Jag var på strålande humör och även mina medarbetare, så vi skojade och hade oss hela dagen! Richard Wolf kom och handlade - jag var nära på att säga "Tjena Richard, jag såg dig i Cabaret på Statsteatern - bra jobbet hörru" - men jag höll mig i skinnet. Lika bra kanske?

Ojojoj, idag babblade jag på! Nu ska jag käka lite frukost och sen kanske det blir en promenad till jobbet idag igen?
AJÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0