Söndah

Jag är inte på det gladaste humöret idag. Jag har min arbetshelg och ikväll är det det sista sega passet innan jag går in på en ny vecka... egentlgen borde jag ju vara rätt nöjd eftersom det bara är ETT pass kvar - men jag ser det snarare som den sista sega backen i ett maratonlopp. Blä!



Igår var jag funktionär på Riksmästerskapen i Shitroryu (en karatestil). När jag kom dit var jag rätt nervös för bara några dagar innan hade Per på Karaten gått igenom hur man dömmer, hur poängsystemen fungerar och bla bla bla. Det var så mycket teoretisk information så jag undrade "hur fasen ska jag hålla reda på allt?"  - väl på plats var det roligare och lättare att förstå, även om det var svårt.
 

I det här sekreteriatet satt jag. Gruppkatan som genomfördes var tävlingens bästa!


Här är alla papper och grejer. Regler, matcher och information överallt!

Efter en heldag ute på Lidingö där tävlingarna hölls åkte jag trött som tusan in till stan och betade av mitt arbetspass.
När jag kom hem visade det sig att jag och Göran hade finbesök; Görans lillebror Fredrik var här!

Lilla Fredrik har varit här några helger och hälsat på förut. Då får han sova mellan mig och Göran i vår säng. Även om det blir lite trångt så är det en mysig känsla att se Göran och Freddan ligga där och sova, storebror och lillebror brevid varandra.

Nu ska jag försöka ta vara på den sista lediga tiden innan mitt kvällspass börjar kl. 15.00!

..Ska kanske ta och läsa min Barack Obama-bok? Vi får se...

Hoppas ni alla får en fin dag med mycket GLÄDJE!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra kämpat!

2009-05-10 @ 17:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0