YES.

Åh, idag är jag ledig! yes yes yes! 

Idag ska jag göra såna där bra saker som jag mår bra av. Jag har precis slängt i en maskin med tvätt. Inte för att jag älskar att tvätta, men jag får en såndär bra känsla. Jag har fått bort den växande och irriterande tvätthögen och snart ligger mina rena och mjukmedelsdoftande kläder i skåpen och väntar på att jag ska använda dom!

Det gick förresten jättebra att jobba igår - när jag väl var där så var det faktiskt rätt kul. Jag jobbade tillsammans med brorsan och då blir det automatiskt lite roligare.
Alla sysslor var i princip klara när jag började mitt pass, så jag och brorsan koncentrerade oss på att göra det fint i butiken - sånt man annars aldrig hinner. Jag ska tillåme ger er, kära läsare, äran att se ett fantastiskt exempel: 


Före: fuuult.


Efter: Fiiiint.

Sådär, nu har jag visat hur jag samlar pluspoäng av chefen.

Nu ska jag ut och röra på mig!

HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul, som en pedagog! Före/efter.



Ps, kolla din mailbox.



Mammapussar!

2009-05-11 @ 14:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0